Praktijk Sandipa
Het Pad van Voelen
Een zorgvuldig opgebouwd pad waarin je leert voelen, aanwezig blijven en verbinden met jezelf en anderen. Veilig, praktisch en stap voor stap.
Een zorgvuldig opgebouwd pad waarin je leert voelen, aanwezig blijven en verbinden met jezelf en anderen. Veilig, praktisch en stap voor stap.
Veel mensen leven vooral vanuit hun hoofd.
Ze denken, analyseren, regelen en gaan door. Ondertussen voelen ze spanning, onrust of vermoeidheid in het lichaam, maar weten vaak niet goed wat ze daar mee moeten.
Er bij aanwezig blijven? Waarom? Wat gaat dat opleveren? En zo raken ze steeds verder verwijdert van dat wat ze voelen, wat er in hun leeft en daarmee ook van de zin van het leven.
Voelen is geen bijzondere gave.
Ieder mens voelt.
Ook degene die dat maar onzin, soft of zweverig vinden.
Alleen zijn velen van ons verleerd hoe.
Binnen Het Pad van Voelen leer je stap voor stap opnieuw contact maken met jezelf. Niet door jezelf te forceren of diep te graven in het verleden, maar door te vertragen en te leren luisteren naar wat er in je lichaam gebeurt.
Veilig.
Praktisch.
Menselijk.
Het Pad van Voelen is voor mensen die:
Je hoeft niet goed te kunnen voelen.
Je hoeft geen ervaring te hebben.
Juist niet.
Dit pad is bedoeld om het stap voor stap te leren.
Nee, de kennismakingsavond is niet verplicht. Je kunt ook meteen starten met Level 1 – Voelen voor beginners.
Ja. Het pad van voelen is een zorgvuldig opgebouwd pad waarin je stap voor stap leert voelen, aanwezig blijven en verbinden met jezelf en anderen.
Jazeker, ook dan ben je van harte welkom!
Deelname aan Het Pad van Voelen is voor iedereen vanaf 18 jaar mogelijk.
Wanneer je al ervaring hebt met lichaamsgerichte therapie of coaching, of een andere vorm van lichaamswerk, dan kunnen we samen overleggen wat voor jou het beste passende level is om in te stappen. Voel je vrij om een mail te sturen naar contact@sandipa.nl
Wanneer je niet alle avonden aanwezig kunt zijn is dat geen probleem. Samen kunnen we overleggen welke oefeningen je thuis kan doen, zodat je zelf verder kan oefenen.
Nee. Je betaald voor je plek in de training. Daarom krijg je wanneer je tijdens de training besluit om te stoppen, je geld niet terug.
Wanneer je binnen twee weken voor aanvang van de training annuleert, krijg je je geld niet terug.
Mocht het zo zijn dat er iemand op de wachtlijst staat die van jouw plek gebruik maakt, dan krijg je je geld wel terug.